Hieronder kunt u de algemene procedure vinden, afhankelijk van het land van herkomst van de au pair, kunnen er extra stappen zijn.
Hieronder vind u een overzicht van de procedure.
Bij inschrijving
Neem contact met ons op voor meer informatie of om een vrijblijvende-afspraak bij u thuis te maken.
Na het intakegesprek volgt er een bevestiging en inschrijving van het gastgezin.
Tijdens deze vrijblijvende intake bij u thuis maken we kennis en leggen wij onze werkwijze uit en zullen wij al uw vragen beantwoorden.
Schrijf u in via het familieregistratie-formulier en wij gaan voor u aan de slag.
Let op: Door u in te schrijven gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden.
Wij sturen u instructies om de benodigde documenten te verzamelen, en begeleiden u waar nodig.
Samen met u bekijken wij de geselecteerde profielen en vinden we een passende match.
Als de documenten van beide partijen zijn verzameld, dienen wij de aanvraag in.
We bereiden de au pair voor op haar komst en regelen samen met u de reis en verzekering zo komt u niet voor onverwachte kosten te staan.
De au pair is onderweg!
We regelen de laatste zaken, zoals inschrijven bij de gemeente, basiszorgverzekering, zorgtoeslag, en het aanvragen van de digiD.
We bieden volledige nazorg, waarbij wij contact houden met u en de au pair, ondersteuning bieden in communicatie en zoeken naar oplossingen bij mismatches.
Adres: Het Kerkehout 63 2245XN, Wassenaar
Tel: +31 703814812
Email: [email protected]
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
09:30 – 17:00
09:30 – 17:00
09:30 – 17:00
09:30 – 17:00
09:30 – 16:00
Bij de immigratie en naturalisatie dienst (IND)
De internationale au pair associatie
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
09:30 – 17:00
09:30 – 17:00
09:30 – 17:00
09:30 – 17:00
09:30 – 16:00