Hieronder kunt u de algemene procedure vinden, afhankelijk van het land van herkomst van de au pair, kunnen er extra stappen zijn.
Hieronder vind u een overzicht van de procedure.
Bij inschrijving
Schrijf je in met het au pair registratieformulier.
Binnen 2 weken krijg je per mail te horen of je in aanmerking komt.
Plan je interview afspraak in.
Per e-mail krijg je een link voor het interview waarbij je zelf een datum en tijd kan uitkiezen.
Samen met jou bekijken wij de geïnteresseerde profielen en vinden we een passende match.
Wij sturen je instructies om de benodigde documenten te verzamelen, en begeleiden je waar nodig.
Als de documenten van beide partijen zijn verzameld, dienen wij de aanvraag in.
We bereiden je voor op de komst en regelen samen met jou de reis en verzekering, zodat je niet voor onverwachte kosten komt te staan.
Eenmaal aangekomen in Nederland regelen we de laatste zaken, zoals inschrijven bij de gemeente, basiszorgverzekering, zorgtoeslag en het aanvragen van de DigiD.
We bieden volledige nazorg, waarbij wij contact houden met jou en de familie, ondersteuning bieden in communicatie en zoeken naar oplossingen bij mismatches.
Adres: Het Kerkehout 63 2245XN, Wassenaar
Tel: +31 703814812
Email: [email protected]
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
09:00 – 17:00
09:00 – 17:00
09:00 – 17:00
09:00 – 17:00
09:00 – 15:00
Bij de immigratie en naturalisatie dienst (IND)
De internationale au pair associatie
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
09:30 – 17:00
09:30 – 17:00
09:30 – 17:00
09:30 – 17:00
09:30 – 16:00