Werkwijze

Onze werkwijze

Na een intakegesprek bij u thuis volgt er een bevestiging en inschrijving van het gastgezin. Super Nanny Au Pair Services zal voor u het familieprofiel samenstellen waarmee zij haar buitenlandse partner bureaus benadert.

De bemiddelingskosten wordt in 2 fasen aan het gastgezin gefactureerd; 50% na inschrijving en 50% bij een match van de au pair.

Profielen

Super Nanny Au Pair Services levert tijdens de zoekfase na een uitgebreide voorselectie 3 tot 8 au pair profielen aan. Deze profielen worden met zorg geselecteerd waarbij de wensen van het gastgezin centraal staan. Is het gastgezin geïnteresseerd dan verstrekt Super Nanny Au Pair Services skype en  telefoonnummer ( of whats app, facetime)  zodat het gastgezin kan communiceren met haar/hem en zo haar eigen keuze kan maken. Wanneer de match heeft plaatsgevonden, organiseert Super Nanny Au Pair Services de aanvraag vooruitwisseling Au Pair bij de IND (= verblijfsvergunning Au Pair) , de reis, verzekering en contracten voor het gastgezin. Na aankomst van de au pair onderhoudt Super Nanny Au Pair Services contact met het gastgezin en de au pair om er voor te zorgen dat alles naar tevredenheid verloopt.

Gastgezin alles uit handen nemen

Wanneer u voor Super Nanny Au Pair Services kiest dan komt het er op neer dat de zorg totaal in handen ligt van Super Nanny Au Pair Services:

  • Juiste match
  • Ziektekosten/aansprakelijkheidsverzekering
  • Verzorging reis naar Nederland
  • Deelname Super Nanny Au Pair Services Cultural en Bonapa Event Program (verplicht)
  • Tussentijdse zorg en nazorg *
  • Bij calamiteiten 24 uur per dag bereikbaar *

Duur van het verblijf van de au pair

Een au pair mag niet langer dan 1 jaar als au pair in Nederland verblijven. Na het au pair jaar zal zij Nederland moeten verlaten en zullen wij haar moeten afmelden via een digitaal formulier bij de Immigratie – en Naturalisatie dienst (www.ind.nl )

* zie kostenoverzicht

VOOR INSCHRIJVING KLIK HIER